Najbolji vicevi 3. puta



-- Vicevi --

Čekaju dvije zgodne plavuše na autobusnoj stanici.
Dolazi autobus, i jedna plavuša priđe vozaču:
- 'Oprostite, mogu li ovim autobusom do Rijeke?'
- 'Nažalost, ne možete.' odgovori vozač
A druga plavuša na to:
- 'A mogu li ja?

-- Vicevi --

Koja je najbolja sorta za policijskog psa?
- "Drotvajler".

-- Vicevi --

Pita muž suprugu:
Kako se ti ne iznerviraš kad se ja izderem na tebe.
Pa lijepo, odem očistiti WC, reče supruga smireno.
A kako ti to pomaže?
Koristim tvoju četkicu za zube!

-- Vicevi --

 Polagao Štef vozački ispit.
Kako je bila velika gužva u prometu predloži on komisiji:
Hajde da nastavimo pješke, ovako nikad nećemo završit.

-- Vicevi --

 Moja je žena željela održati terapiju mršavljenja jahanjem!
Stvarno, pa kakav je rezultat?
Konj je oslabio 8 kilograma.

-- Vicevi --

 Hvali se Mujo Hasi:
"Ja jebem skoro svaki dan...
skoro sam jebo prekjučer,
skoro jučer,
a skoro i danas."

-- Vicevi --

 Komšinice ... hoćeš da kupiš kauč? 
Jeftinon, stvarno je povoljno .
Pa nedavno si ga kupila. Zašto ga prodaješ?
Jel može da ostane medju nama?
Prevarila sam muža na tom kauču... 
i sad ne mogu očima da vidim taj kauč...
Eh draga moja komšinice
da sam ja tako prodavala namještaj samo bi mi luster ostao !

-- Vicevi --
  

-- Vicevi --
 
http://humor-vicevi-vicevi.blogspot.com/ 

-- Vicevi --

http://humor-vicevi-vicevi.blogspot.com/ 

-- Vicevi --


Još viceva - klik - OVDJE