Najbolji vicevi 6. puta


 -- Vicevi --
 
Doktore, nemojte mi
govoriti neke latinske izraze,
nego mi recite jasno kao laiku
od čega zapravo bolujem.
Pa evo, vaš problem je
u tome što ste lijeni.
Možete mi ipak reći kako
se to kaže na latinskom
da mogu prenijeti svojoj ženi.

-- Vicevi --
 
Sjedi mali Ivica ispred zgrade i plače.
Prolazi jedna žena i pita ga:
Je li, djete, što plačeš?
Buuuu, tata se udario čekićem po prstu.
A što ti plačeš kad se on udario?
Pa u početku sam se smijao. . . .

-- Vicevi --
 
Došao policajac u kafanu i konobaru će . . .
Daj mi jedno pivo
Konobar upita
Hoćeš li u limenci
Ma neka, ovdje ću !!!

-- Vicevi --
 
U sudnici sudac odlučno izjavljuje
"Mujo, upozoravam vas da govorite samo
što ste vidjeli a ne što ste čuli"
Sudac: "Kada ste rođeni"
Mujo: " E, to nisam vidio, samo sam čuo"

-- Vicevi --

 Hrabrost je kada dođeš kući
usred noći pošteno pijan,
žena te čeka sa metlom u ruci
a ti je upitaš:
Čistiš ili se spremaš
negdje odletjeti

-- Vicevi --
 
Pesimist vidi tamu na kraju tunela.
Optimist vidi svijetlo na kraju tunela.
Realist vidi da je to svijetlo ustvari vlak
a strojovođa vidi 3 idiota na pruzi.

-- Vicevi --
 
Pita zgodna djevojka prodavača
Koliko košta ova čokolada?
On joj namigne i kaže:
Poljubac po komadu.
Dobro, uzet ću pet komada - baka će da plati!!!!!

-- Vicevi --
 
Pita mali dinosaur svoju mamu:
Mama, hoćemo li i mi ići u raj kada umremo.
Na to će mama
ne sine, mi ćemo u areološki muzej.

-- Vicevi --

Kupio penzioner nakon tri godine štednje Iphone6,
stavio ga u zadnji džep, sjeo na stolicu i čulo se krccccc!
Jaoooo, daj Bože da je kičma - uskliknu on panično.

-- Vicevi --

 
 -- Vicevi --

Još viceva - klik - OVDJE