Najbolji vicevi 9. puta



-- Vicevi --

Prodavačica lutrije nagovara prolaznika:
Gospodine, kupite srećku, dobitak Vam može izmjentiti život!
Ne želim osvojiti ništa.
Ali, mi imamo i srećke koje ne dobijaju.

-- Vicevi --

Došao Perica s privremenog rada iz Njemačke kući u svoje selo, pa mu žena skuhala grah.
Poslije pojedenih nekoliko pjata on prd"e i zasmrdi cijelu kuću. Žena ga prekori:
Kako možeš tako, kum ti je na vratima, a ti usmrdiš kuću!
Ne brini ništa. - reče on i izvadi sprej s mirisom borove šume i poprska sobu.
Dođe kum:
Kume, osjećaš li nešto?
Ne.
Ma 'ajde, napregni nos... Moraš bar nešto osjetiti.
Aha! Osjećam, sad osjećam... Kao da se netko po"rao u borovoj šumi

-- Vicevi --
 
Kako se na latinskom kaže impotencija?!
VIDI, MENI, VISI

-- Vicevi --

Buraz ... Kupio sam Smart-a !
Što baš taj auto jbg ?!
Pa buraz, kada me pogodi pjesma
da mogu obje ruke izbacit kroz prozor 

-- Vicevi --

Dobar dan gospodine,
jel može jedna kratka anketa?
Može!
Koji internet koristite i kako
ste zadovoljni?
Komšijin i jako smo zadovoljni.

-- Vicevi --
 
Razgovaraju dva Talijana.
Čuo sam da si odličan plivač ?
Kako da ne.
Bio sam četiri godine poštar u Veneciji.

-- Vicevi --
 
Kako se utjeruje dug?
Isto kao i kratak,sam duže traje.
 
 -- Vicevi --


-- Vicevi --


-- Vicevi --


-- Vicevi --



 Još viceva - klik - OVDJE