Vicevi 14. puta

 



Vic do vica

Otuširao sam se ženinim gelom
za tuširanje koji inače daje
osjećaj meke i glatke kože...
I sada mi se i plače i svađa
i ide u shoping
i nemam što da obučem..

Vic do vica

Silovali babu i silovatelji zavrđili na sudu
Pita sudac babu: 
Bako,kad vam je bilo najteže?
Pa kad su mi dignuli noge..
Svi uzbuđenii, i i i baba šta je dalje bilo?
A ono sve trunje iz opanaka u oči..

Vic do vica

Tuži dida Joza komšiju Peru da je pucao na njega u lovu. 
Pita sudac:
- Što je bilo?
- Ja sam mislio da je to jelen!
- A kada ste vidjeli da je riječ o zabuni?
- Kad je jelen zapucao na mene!

Vic do vica

Ide Crvenkapica šumom,
kad se iza grma javi glas:
- Crvenkapice, što imaš u toj košarici?
- Nosim sendviće i mlijeko za bolesnu baku
- I što još imaš?
- Imam jabuka i kolača
- A imaš li toaletnog papira, trebami toaletni papir?

Vic do vica

Izlaze upravo vjenčani mladenci 
a Perica veli prijatelju sad ćeš vidjet frku.
Priđe mladoženji i veli:
Tata,tata jel to naša nova mama?!

Vic do vica

Joža i Bara imali sex i pita Joža Baru kako je bilo?
Kaže Bara srednje, ocjena 3.
Sutra veče opet sex i opet pita Joža kako je bilo?
Kaže Bara bolje, ocjena 4.
Sutra opet sex i opet pita Joža kako je bilo?
A Bara sva oduševljena kaže odlično, ocjena 5.
Nakon kraćeg odmora pita Bara Jožu da ponove sex, 
a on je samo pogleda i reče:
E ne bi pokvario onu peticu zaništo!

Vic do vica


Vic do vica


Vic do vica


Vic do vica


Vic do vica



Još viceva - OVDJE