Vicevi 15. puta

 

-- Vicevi --

Trogodišnji dječak pregledava svoje testise za vrijeme kupanja u kadi.
"Mama", pita on, "da li je to moj mozak?"
"Ne još", odgovori mama.

-- Vicevi --

Kako se u Crnoj Gori zove vanbračno dijete?
- Djelo Neznana junaka.

-- Vicevi --

Vozio se Perica u autobusu i počne pjevati:
Mama mi je slon, tata mi je slon, a ja sam mali slončić.
Mama mi je lav, tata mi je lav, a ja sam mali lavić.
I tako pola sata u krug, dok vozač nije poludio:
Mali,mama ti je kurva, tata ti je idiot, šta si onda ti?!
...A Perica će na to:
Vozač autobusa!!!

-- Vicevi --

Dobili učenici u školi zadatak da napišu sastav na temu:
"Što bih učinio da sam direktor".
Svi učenici marljivo pišu, a samo mali Ivica sjedi i čeka.
Upita ga učiteljica ljutito:
Zašto ti Ivice ništa ne pišeš?!
Čekam tajnicu da joj izdiktiram!!

-- Vicevi --

Kaže mladoženja mladoj nakon svadbe
Uporedio sam troškove naše svadbe i vrijednost tvog miraza!
I? - upitno će mlada.
Ispadne da sam se oženio tobom iz ljubavi!

-- Vicevi --


-- Vicevi --


-- Vicevi --



-- Vicevi --



-- Vicevi --



Još viceva - OVDJE